Galvenā problēma, ar ko jāsastopas tirgotājiem Internetā, ir reklamācijas, tas ir, gadījumi, kad pircējs atsakās no veiktā maksājuma.
Ja ir noticis maksājums un pircējs nav saņēmis pakalpojumu vai saņēmis to nekvalitatīvu, viņam kā neapmierinātam patērētājam ir tiesības griezties pie savas bankas un pieprasīt atsaukt maksājumu. Jautājums tiks atrisināts starp pircēja un tirgotāja banku, un, atkarībā no darījumu apliecinošiem dokumentiem, naudu atgriezīs vai arī nē.
Maksājumu Internetā atsaukt ir iespējams arī tad, kad prece ir saņemta, bet tirgotājam nav pierādījumu, ka darījumu ir veicis tieši kartes īpašnieks. Atšķirībā no iepirkšanās ar karti veikalā, kur tiek nolasīta informācija no kartes magnētiskā celiņa, atstāts pašrocīgs paraksts uz čeka vai arī tiek ievadīts PIN kods, darījumos Internetā fiziskas kartes klātbūtne nav iespējama, PIN koda ievadīšana netiek praktizēta, bet pašrocīga paraksta pārsūtīšana ne vienmēr ir ērta. Nepamatots maksājuma atteikums iespējams gan tad, kad kartes turētājs nav godīgs un vēlas kādu preci saņemt par velti, gan arī tad, ja tiek izmantoti zagti kredītkartes dati. Risks, ka pircēji var atsaukt maksājumus, saglabājas vairākus mēnešus pēc darījuma veikšanas. Šī iemesla dēļ bankas nereti prasa no tirgotājiem drošības depozītu.
Risinājums:
Tirgotāji visbiežāk mēģina sevi aizsargāt, prasot no pircēja un/vai pašrocīgi parakstītu autorizāciju.
Tā kā pasaulē viss mainās, arī šai problēmai ir atrasts risinājums. Gan VISA, gan MasterCard ir pasludinājuši, ka pilns SET™ darījums Internetā nevar tikt apstrīdēts kā neautorizēts, tas ir, pircējs tiek identificēts un viņš parakstās elektroniski ar sava SET™ sertifikāta palīdzību.
SET™ ieviešanai mūsu kaimiņvalstī Somijā ir pārsteidzoši rezultāti - tirgotāji, kuri pieņem tikai SET™ transakcijas, vairs nesaņem maksājuma atsaukumus.